op naar Blanes. ......

7 april 2016 - Torredembarra, Spanje

Wij zijn 4 dagen op deze camping gebleven, fijne camping, aardige mensen, heerlijk restaurant met terras, winkel, mooi sanitair etc en de grootste beloning, dat enorme strand, het was een feest om Bep uit te laten............Hier hebben we ook voor het eerst met korte broek en hempje aan buiten gezeten. En ook voor het eerst weer gelezen, de Flow en Linda van Saskia, en wat grappig was, een boek van Yvette, dat heette zus, en een boek van Hennie, dat heette broer, hebben we de familie ook weer gehad. Gewoon jammer om weg te gaan......gelukkig ging het regenen, kwam met bakken naar beneden, dan is het al minder erg om te gaan. Dit is nog maar het begin van Spanje en we willen verder......
Maar wie ooit een camping zoekt in Noord Spanje, dan is deze zeker aan te bevelen.
Op naar Blanes........Wat moet je daar? Herinneringen ophalen. Heel in het begin, toen Iet niet durfde te vliegen, zijn wij jarenlang met de bus, Solmar tours, naar de Spaanse kust gegaan, soms wel twee keer per jaar,overal zijn we geweest, Lloret, Malgrat, Calella, Salou,Benidorm en een paar keer naar .......Blanes. Vandaar, toen waren we nog jonge blommen, haalden nachten door, zaten nergens mee, en altijd in hotel Pi-mar, strand voor de deur en het lekkerste restaurant, Els Pins. We hoefde niet ver te rijden,85 km, mooie camping aan het water en aan de boulevard. En een mooi sanitair, alles mozaïek, heb er foto's van gemaakt, voor de kinderen kleine wc-tjes, kleine douch-jes, zo schattig.( foto's staan op het fototoestel en we krijgen ze niet op de tablet. ...kunnen we pas thuis doen) En een winkel met......jumbo soep, appelmoes etc, vreemd......
En toen een " walk to memory lane" En ja hoor alles is er nog, kan niet zoals op het vorige blog vergelijkbare foto's erop plaatsen, dat waren nog gewone foto's en die zitten in een album, ouderwets hè, wat is alles toch veranderd.......
Op naar de café con leche en de cerbeza. ...en shoppen, joepie.......
Twee dagen gebleven, en voordat we verder gingen wilde we even groot inslaan bij de Lidl, maar Anita liet ons maar rondjes draaien in het dorp, wegwezen. ....185 km gereden en we zitten nu in Torredembarra, aan het strand, maar wel met een spoorlijn ertussen
Maar zulke aardige mensen, een broer en zus, dat we twee nachten blijven, ff een was gedraaid etc en morgen het dorp in....en vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten met de ogen dicht.....