Op weg naar tante Sonja in Fuengirola. ....

11 april 2016 - Águilas, Spanje

Op de camping in Torredembarra een nachtje extra gebleven, zo'n mooi strand en ja hoor, in onze tankinis, zouden ze zijn gekrompen of zijn wij gegroeid???
Uitgezwaaid door broer en zus op weg naar onze volgende bestemming, we willen langs tante Sonja die in Fuengirola woont, en langs Peter Koekebakker, die in La Linea de la Conception woont( bij zijn asiel komt Beppie vandaan, Google hem maar, animal in need)
Maar dat zijn nog heel wat kilometers. ..... vandaag een begin mee gemaakt,332 km gereden, op zondag, is fijn want dan is er geen vrachtverkeer. En uitgekomen in Cullera, daar blijven we 1 nacht. Wat een verandering, weer zo'n prachtig groot strand, maar helemaal omringd door torenhoge hotels, waar je maar kijkt, brrrrrrrrr
Wel heerlijk gegeten op de boulevard, we zitten alleen nog niet in het ritme van de Spanjaarden. ...Zij lunchen uitgebreid, en eten pas na 8 uur s' avonds weer. Tussendoor kan je wel wat drinken, maar niet eten. Gelukkig wilde ze nog iets voor ons klaarmaken, want als je zo
lang gereden hebt, hebben wij altijd trek en geen puf om te koken.
De camping vonden we niet bijzonder, het is zo verschillend hoe je ontvangen wordt, eigenlijk weet je dan al wat voor camping het is.
De volgende dag bijtijds vertrokken, 316 km gereden, hoe zuidelijker je komt, hoe droger het wordt, alle rivieren staan helemaal droog, alles wordt bruiner ipv groen, beetje woestijnachtig. Verkeersborden richting Algerije, in het Arabisch. Maar we schieten al lekker op. Zijn nu in Aguilas, leuke vriendelijke camping, voor het eerst dat er een zwembad open is, de zee is wild met rotsen, ze hebben zelfs een bad, nog nooit meegemaakt. We gaan hier ff uitrusten, de bedden verschonen, wassen etc.
Deborah, bedankt voor de leuke filmpjes, feliciteer mevrouw Muschner van mij, met haar 80 Jaren!
Verder iedereen bedankt, die appt, mailt, smst, we vinden het fijn om van jullie te horen.....

1. Lucie:
    12 april 2016
    Wat enorm leuk weer. geniet er lekker van.
  2. Saskia:
    12 april 2016
    Heerlijk om met jullie mee te reizen, met de heerlijke foto's als illustratie!!!
  3. Anouk:
    12 april 2016
    Als jullie doorrijden naar Brazilië vallen jullie helemaal niet op in te kleine tankini's hoor
  4. Theo en Hennie:
    Hoi Spaanse meisjes,
    Natuurlijk zijn de tankini's gekrompen. En zoniet dan komt het vast en zeker door het kilometervreten dat jullie in die korte tijd hebben gedaan.
    Wat zijn jullie al superver gekomen. In zo'n korte tijd.