op naar Luxemburg

28 maart 2016 - Saints-Geosmes, Frankrijk

Vanmorgen eerst een lekker ontbijtje, en daarna zonder hulp van de tractor de camping verlaten. De hoek om en we passeerde de grens met België. Code geel, veel wind, maar Iet bracht ons met twee handen aan het stuur richting Luxemburg. Om 13 uur passeerde we de grens. We hadden een camping uitgezocht omdat die maar 9 euro was, niet dus, we moesten 22.50 betalen.....Vies weer, veel regen, maar gelukkig iets wifi, dat s dan zo lekker, ik online hartejagen en Iet op facebooken. Later harde broodjes met knakworsten gegeten, mmmm mmmm
Heerlijk geslapen, en toen kwam de meneer van de camper ons koffie aanbieden, voelde zich niet happy. Hij komt er nog wel achter, natuurlijk schrijven wij een review.....Voordat we gingen rijden de tank helemaal vol, diesel in Luxemburg is 88.7, kost net zoveel als dat wij de Fiat of de Ford Ka vol tanken.
En toen 321 km gereden, best ver en veel, maar nu zitten we toch al een eind in Frankrijk......op een leuke camping, voor het eerst weer gedoucht, mmmm mmmm
Nu ff bijkomen......

1. Anouk:
    29 maart 2016
    Lieve poedels! Zolang de knakworsten niet hard zijn is het prima :-). Heerlijk dat jullie een blog gaan bijhouden. Ik ben nu al fan! Kussies!
  2. Saskia:
    29 maart 2016
    Wat een gezelligheid, die blogs van jullie......leuk!
    En, staan jullie op een pleintje, omzoomd door lindebomen, met een jou de boulesbaan en oude mannetjes met glazen rode wijn???
    Dikke kus!
  3. Deborah: